joi, 27 ianuarie 2011

Rasu-Plansu-Groaza si de la capat

Cam asta am "trait" azi dupa ce am vazut doua stiri din Focus 18.
Prima ma amuza in fiecare an. Tovarasul Caprita si tovarsul Angheluta, doua personaje desprinse din studiile psihologilor si psihiatrilor reuniti, sarbatoresc cum se cuvine ziua celui ce a fost cel mai de seama cizmar al tarii. Amuzant.


Si-a venit "groaza"... Groaza ca pe an ce trece sunt din ce in ce mai multi cei care vin sa planga vremurile acelea.
Si "plansul" ascultand ce vorbesc oameni ce par in deplinatatea facultatilor mentale.
Oameni carora foamea, nesiguranta, stresul, mizeria zilnica, le-au sters din memorie ideea de libertate. Oameni care ar prefera sa traiasca din nou ororile comunismului doar pentru ca aveau "chiar si masina".


La a doua stire initial am ras pentru ca mi-am amintit de bancul in care un amarat loveste o super masina; posesoarea automobilului scump se da jos nervoasa; amaratul isi cere umil scuze iar replica primita este: "Ba cretinule, ai tu idee cate puli am supt io ca sa imi iau masina asta?!?!"


"Doamna" din stire a pus o pula peste alta pana si-a cladit o casa. O casa modesta. Deh, "e criza la toata lumea". Dar, trecand peste comicul situatiei, vorbim despre o familie care a gasit ca singura solutie pentru a nu dormi intr-o cutie de carton prostitutia.
Un barbat modest care reuseste sa iubeasca dicolo de carnal cu pretul demnitatii lui.
O femeie care incearca sa se uite pe ea insasi pentru... pentru ca in viitor sa se lupte cu prejudecatile care le vor denigra familia construita cu atat de multe sacrificii.


...si groaza... groaza ca oamenii ajung sa nu mai aibe valori, ca isi pierd identitatea pentru nimicuri pe care ajung sa le urce pe piedestaluri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu